Sannsynligvis markedets smarteste anbudsverktøy

Aldri har det vært enklere å gjennomføre anskaffelser. Opprett anskaffelser med noen enkle steg, bruk automatiserte prosesser som effektiviserer arbeidsflyten din og vær sikker på at alt er riktig utfylt før du kunngjør konkurransen.

Effektive innkjøp gjennom brukervennlige løsninger

Artifik er designet for både offentlige og private sektorer og tilbyr en alt-i-ett løsning som automatiserer hele kjøpsprosessen. Fra behovsidentifisering til kontraktssignering, Artifik gjør anskaffelsesprosessen smidig, rask og kostnadseffektiv.

Gjør slutt på manuelle prosesser og opplev en mer strømlinjeformet innkjøpsopplevelse med Artifik.

Skjermbilde av en digital skjema for oppretting av en ny anskaffelse, med tre nivåer av valg for organisasjon, navn på anskaffelsen, forskrift, terskelverdi og prosedyre, og en knapp for å gå videre til neste steg.

Hvorfor velge Artifik?

Vårt motto er “det skal være enkelt å gjøre ting riktig”. Derfor har vi utviklet Norges smarteste anbudsverktøy (KGV og KAV) som forenkler arbeidet med anskaffelser, slik at både innkjøpere og leverandører kan navigere regelverket mer effektivt og oppnå bedre resultater..

Diagram som viser egenskaper for artifk, inkludert moderne, brukervennlig, trygt, effektivt, sikkert, integrert.

Vær sikker på at du oppfyller alle nødvendige krav

Artifik er designet med utgangspunkt i gjeldende regelverk, og de ulike forskriftene, terskelverdiene og prosedyrene er integrert i systemet. Systemet gir direkte tilbakemeldinger på at stegene er gjennomført på en korrekt måte.

Artifik vil for eksempel automatisk varsle deg om det obligatoriske miljøkriteriet, slik at du unngår å gjøre feil i kunngjøringen.

Skjermbilde av en digital form med seksjoner, der en velger å angi klima- og miljøhensyn, med alternativer 'Ja' eller 'Nei', og en tekstboks for beskrivelse.

Bruk tiden på det som er viktig

Opplev enkel og effektiv håndtering med vår løsning der informasjon lagres én gang og gjenbrukes automatisk, mens AI og automatiserte prosesser gjør alt arbeidet for deg.

La for eksempel Artifik lage et forslag på CPV-koder basert på din beskrivelse av anskaffelsen (du kan alltid gjøre ytterligere manuelle endringer etterpå).

Skjermbilde av en nettbasert tjeneste for å velge CPV-koder, med menyvalg for 'Forslag' og 'Manuelt søk'.

Artifik sine produkter

Artifik er et fullverdig konkurransegjennomføringsverktøy (KGV/KAV) for alle typer anskaffelser.  Verktøyet støtter hele prosessen fra å forberede konkurransen, via gjennomføring til signering og oppfølging av inngått avtale. 

Hovedtyngden av funksjonalitet knytter seg til selve konkurransegjennomføringen, men relevante funksjonaliteter som støtter konkurranseforberedelser og kontraktsoppfølging er tatt inn i løsningen for å sikre en helhetlig og god opplevelse for brukerne.

Diagram som viser ulike funksjoner i en fagsystem, inkludert konkurransegjennomføring, kontraktsadministrasjon, dashboards, leverandørregister, organisasjon og arkiv, analyse, sso, and Doffin/TED, med en integrasjonsdel.

Siste nytt