Vår løsning

Artifik er et fullverdig konkurransegjennomføringsverktøy (KGV/KAV) for alle typer anskaffelser.  Verktøyet støtter hele prosessen fra å forberede konkurransen, via gjennomføring til signering og oppfølging av inngått avtale. 

Hovedtyngden av funksjonalitet knytter seg til selve konkurransegjennomføringen, men relevante funksjonaliteter som støtter konkurranseforberedelser og kontraktsoppfølging er tatt inn i løsningen for å sikre en helhetlig og god opplevelse for brukerne.

Den brukervennlige løsningen
gir effektive innkjøpsprosesser

Artifik er designet for både offentlige og private sektorer og tilbyr en alt-i-ett løsning som automatiserer hele kjøpsprosessen. Fra behovsidentifisering til kontraktssignering, Artifik gjør anskaffelsesprosessen smidig, rask og kostnadseffektiv.

Gjør slutt på manuelle prosesser og opplev en mer strømlinjeformet innkjøpsopplevelse med Artifik.

Ønsker du mer informasjon om Artifik? Klikk på knappen under og fyll ut kontaktskjemaet, så tar vi kontakt med deg!

Artifik er oversiktlig og enkelt å bruke

Artifik tilbyr et konkurransegjennomføringsverktøy som er designet for å gi en sømløs, intuitiv og brukervennlig opplevelse. Med en tydelig vekt på effektivitet og enkel gjennomføring, gir vår løsning muligheten til å kunngjøre konkurranser og sende inn tilbud med bare noen få tastetrykk. Plattformen tilbyr en klar og logisk prosess som guider brukerne gjennom hvert trinn, og sikrer en problemfri opplevelse fra start til slutt.

Noen eksempler er:

  1. Rask opprettelse av anskaffelser med få tastetrykk

  2. En tydelig oversikt som gir kontroll over at alt er riktig utfylt før du kunngjør konkurransen

  3. Enkelt forsikre deg om at du har med all nødvendig informasjon før du leverer et tilbud eller en kvalifikasjonssøknad

  4. Anskaffelsesfaglige videoer som gir kunnskapen du trenger for å ta bedre beslutninger

Dette er noen av elementene i Artifik som sørger for at verktøyet gir en optimal opplevelse. Artifik minimerer kompleksiteten og gjør gjennomføring av anskaffelser til en prosess som skal være gjennomførbart for alle, uansett erfaring. Det skal være enkelt å gjøre ting riktig!

Bla gjennom bildekarusellen til høyre for å se hvordan man oppretter en anskaffelse med fem enkle steg.

Bruk tiden på det som er viktig

Opplev enkel og effektiv håndtering med vår løsning der informasjon lagres én gang og gjenbrukes automatisk, mens AI og automatiserte prosesser gjør alt arbeidet for deg.

La for eksempel Artifik lage et forslag på CPV-koder basert på din beskrivelse av anskaffelsen (du kan alltid gjøre ytterligere manuelle endringer etterpå).

Ønsker du mer informasjon om Artifik? Klikk på knappen under og fyll ut kontaktskjemaet, så tar vi kontakt med deg!

Vær sikker på at du oppfyller alle nødvendige krav

Artifik er designet med utgangspunkt i gjeldende regelverk, og de ulike forskriftene, terskelverdiene og prosedyrene er integrert i systemet. Systemet gir direkte tilbakemeldinger på at stegene er gjennomført på en korrekt måte.

Artifik vil for eksempel automatisk varsle deg om det obligatoriske miljøkriteriet, slik at du unngår å gjøre feil i kunngjøringen.

Ønsker du en demo av Artifik? Eller har du spørsmål knyttet til verktøyet?

Legg igjen kontaktinformasjonen din nedenfor så tar vi kontakt med deg!