Gå til innhold
support-icon-artifik-1

Velkommen til Artifiks kundestøtte!

 

På denne siden vil du finne den nødvendige støtten du trenger for å få mest mulig ut av Artifiks konkurransegjennomføringsverktøy.

Vi er din partner i anskaffelsesprosessen, og vi vil gi deg støtten du trenger for å få en best mulig brukeropplevelse. Vi har både hjelpesenter og support!

 


Hjelpesenter

Uansett om du er nybegynner eller erfaren bruker, finner du funksjonalitetsveiledninger og informasjonsressurser i hjelpesenteret vårt. Artiklene er designet slik at du skal få hjelp gjennom hele prosessen på det du lurer på. 

Hjelpesenteret som ligger åpent her, er tilpasset leverandørsiden av verktøyet. For å komme inn på hjelpesenteret for oppdragsgivere kreves det lisens.

Trykk her for å komme inn i hjelpesenteret:


 

Support

Fant du ikke det du lette etter i hjelpesenteret og trenger support fra oss?
Artifik Service Desk er bemannet mellom 08:00 og 16:00 på hverdager (men ofte svarer vi deg utenfor åpningstidene, også).

Kontakt Artifik support hvis du:

1. Opplever problemer med en av løsningene våre
2. Har spørsmål til hvordan løsningen fungerer, eller
3. Trenger hjelp til konfigurering, datauttrekk, e.l.

Beskriv problemet så nøyaktig du kan: hvor og hvordan oppsto det? Legg gjerne ved skjermbilder der dette er mulig. Husk å skjule eller fjerne alle sensitive opplysninger.

Kontakt Artifik Support via:

1. Send eport til support@artifik.no (foretrukket kanal), eller
2. Ring +47 23 96 45 90




 

We're here to help!

Artifik Service Desk is staffed between 08:00 and 16:00 on weekdays (but we often respond outside these hours too).

Contact Artifik Support if you:

1. Experience problems with one of our solutions,
2. Have questions about how the solution works, or
3. Need help with configuration, data extraction, etc.

Describe the problem as thoroughly as you can: where and how did it occur? Feel free to attach screenshots where possible. Remember to hide or remove any sensitive information.

Contact Artifik Support via:

1. Send an email to support@artifik.no (preferred channel), or
2. Call +47 23 96 45 90