Artifik søker Service Desk Agenter – bli nøkkelpersonen som sikrer suksess for våre kunder!

For at våre kunder skal lykkes med å ta i bruk våre løsninger fullt ut, trenger de dedikerte og løsningsorienterte Service Desk Agenter. Nå lyser vi ut to deltidsstillinger for deg som ønsker å bidra til å skape trygghet, effektivitet og verdi for kundene våre.

Som Service Desk Agent i Artifik blir du en sentral del av et ambisiøst og inkluderende team. Du får ansvar for å håndtere henvendelser fra oppdragsgivere og leverandører, teste ny funksjonalitet, veilede brukere og samarbeide tett med produkt- og utviklingsteamet vårt.

Vi ser etter deg som er serviceinnstilt, strukturert, lærevillig og som trives i et faglig sterkt team. Teknisk interesse og erfaring fra service desk eller kundeservice vil være en fordel, men viktigst er engasjementet for å hjelpe andre og viljen til å lære.

👉 Les hele stillingsutlysningen og søk her!

Forrige
Forrige

Oppsummering fra frokostwebinaret: Bruk av opsjoner i offentlige anskaffelser

Neste
Neste

Vi flytter fjell – dette er nytt i Artifik